Hittade du hit?

Hittade du hit? Stig in!

måndag 11 april 2011

Måndag

Vilket vackert väder vi har fått (idag), man känner att det spritter i kroppen, sommarn är på intågande..
Har smakat modifast pulver idag, oj, vilken skillnad det va på det och de andra jag smakat! Kände mig verkligen mätt efter jag hade tagit en sådan!

Även ringt och pratat med Bariatric Center idag, behövde veta när jag skulle vara där, om jag behövde en natt på hotell. Men det behövde jag inte.
Skall infinna mig kl 10.00 duschad och klar, stödstrumpor på!

Har gjort glass av mina "pulver", blev riktigt gott faktiskt.
Vågen tickar nedåt....det är ju super är ju lite orolig för hur jag skall klara mig. Men men man skall inte ge upp fören man ligger under kniven!

Håller på med middag till familjen, kan säga att jag finner inte det minsta roligt att laga mat och sedan inte få äta! Blä, idag får de ungspannkaka..

Hugs & Kisses

1 kommentar:

  1. Hej på dej!
    Så du ska få genomgå denna op:en. HAr en vän som gjorde den för 2 månader sedan & hon mår jättebra- går inte ner så fort men det är nog bara hälsosamt...
    Oavsett så är det himla kul att du vill vara med på min candy!
    Jag har nu lagt 3 fina lotter i hatten för din räkning så nu är det bara att hålla tummarna...
    Hoppas att jag ska kunna inspirera dig med mitt bloggande!
    Kram Scrappida

    SvaraRadera