Hittade du hit?

Hittade du hit? Stig in!

onsdag 20 april 2011

Ja, då var det Påsk vecka..

ja och vädret har varit perfa! Underbart med SOL, så skönt att få vara ute. Kan se mig själv sitta utomlands och aldrig mer uppleva vinter, för jag avskyr vintern...vill ha 3 årstider vår sommar och höst. Skulle viljabo i Spanien, gillar Espania, vet inte varför...

Har oxå åkt på värsta förkylningen! Men jag skall inte klaga, brukar aldrig, peppar, peppar, bli små förkyld ett par gånger om året utan åker på någon riktig var 3-6 år. Okej, Va? Oj kom på mitt te vatten, har värmt det 2 gånger nu, är det dags för en 3?

Har oxå haft ström avbrott ikväll! Hua va mörkt det blir, verkar som om det blev det i hela stan. Var nog borta en dryga timme...man blir så handikappad utan el. Och jag får ont i öronen av tystnaden..men nu är den tillbaka och alla är glada, igen!
Huggs & Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar