Hittade du hit?

Hittade du hit? Stig in!

lördag 30 april 2011

Då var det fredag..

och jag har altrat ett fågelholk. Kul, kul, kul....Så här blev det! Hittade den hos  http://nicholeheady.typepad.com/capture_the_moment/ tack till dem!
   

Sedan så var jag ute med mina 2 svägorskor och lite andra grannar, de spelade kubb och jag fotade. Tycker att kubb är pissé trist att spela men gillar att glána! Kan ju bero på att jag är urkass på kubb oxå ;)
Ja, nu är det inte många dagar kvar innan man skall operera sig, börjar bli lite pirrig..dagarna rusar ju fram. Ja, ja sånt e livet..
Lägger ut lite bilder från kvällen...
Huggs & Kisses

Lollipop är gott, Emelie kusin till barna.


Min svägerska Titti.
Linnéa gillar inte att va med på kort!! oxå kusin till barna.

Mathilda, kusin till barna.

Wilma den Wilda ;) kusin til barna.


Alexander


Mathilda eller Linda Blair? Visst blev hon kusligt likt?
Titti

Bettan, granne

Anna, svägerska, Wilma & Kalle

Bettan in action

Kusiner <3


Måste röka mest man spelar! MYGG!
Kan inte leva utan mobil, mycket vanligt i denna åldersgrupp!


Lotta & Titti körde i samma lag!

Då kör vi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar